loading...
طوفان آهنگ
امیر حسین بازدید : 129 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خدا قربونت برم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ناصر صدر به نام خدا قربونت برم با بالا ترین کیفیت

آهنگ : ناصر صدر ، میکس و مستر : آرمیک ، ترانه : محمد اسلامی ، تنظیم : دی جی آرگون

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام خدا قربونت برم :

دست عشق من تو دستای کیه

شنیدم میگن دلش با یکیه

یکی بهش بگه دلم تنگه براش

سرنوشت نمک رو زخم من نپاش

یکی بهش بگه دلم تنگه براش

سرنوشت نمک رو زخم من نپاش

خدا قربونت برم یه کاری کن ببینمش

دارم آتیش می گیرم دارم می میرم از غمش

خدا قربونت برم چرا دعام بی اثره

اگه میشه واسه من یه کاری کن که اون نره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خدا قربونت برم

♫♫♫♫♫♫

نمیشه کنار بیام با غم از دست دادنش

من که دل دادم بهش چرا بهم.پس دادنش

نمیشه کنار بیام بعد از این حتی با خودم

بیخیال من شده مقصر اونه یا خودم

خدا قربونت برم یه کاری کن ببینمش

دارم آتیش می گیرم دارم می میرم از غمش

خدا قربونت برم چرا دعام بی اثره

اگه میشه واسه من یه کاری کن که اون نره

MP3 – 320

Naser Sadr – Khoda Ghorboonet Beram

MP3 – 128

Naser Sadr – Khoda Ghorboonet Beram

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 15,074
  • کدهای اختصاصی