loading...
طوفان آهنگ
امیر حسین بازدید : 149 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی جهانیان به نام نوروز با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه ، آهنگ ، تنظیم : علی جهانیان / میکس و مسترینگ : آیدین بهزادی )

 

 AliJahaniaan دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام نوروز

 

متن آهنگ جدید علی جهانیان به نام نوروز

می خوام تموم حسم امروز ماله تو باشه

می خوام لحظه ی خندیدنت تحویل سال من باشه

هفت سین امسال من قشتنگه با خنده هات

وقتی تو فصل سرما نمی لرزه اون لبات

هفت سین امسال من گرفتن اون دستاته

هر روز پر از بهارم هر روز دلم باهاته

نوروز بهار عشقه نه عشقه چند روزه 

وقتی با هم خوبیم هر روز نوروزه 

نوروز همیشه هست تا بوده و هستیم 

امسال خوب می شه قلبی رو نشکستیم

**********************

خونه تکونی کن قلبتو با احساس

بگیر دستی رو بهترین لحظه حالاس

بهار من تو هستی فقط بمون کنارم 

اصلا برام مهم نیست که من نوروز ندارم

بهار من تو هستی فقط بمون کنارم 

اصلا برام مهم نیست که من نوروز ندارم

نوروز بهار عشقه نه عشقه چند روزه 

وقتی با هم خوبیم هر روز نوروزه

نوروز همیشه هست تا بوده و هستیم 

امسال خوب می شه قلبی رو نشکستیم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Jahanian – Norooz

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Jahanian – Norooz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 15,053
  • کدهای اختصاصی